
Мова обертань і піф-пафи
Перед тим, як почати вивчення методу Сара для швидкісної збірки ск’юба ми пропонуємо вам згадати мову обертання головоломки Sarah та повторити кілька раніше вивчених алгоритмів:
Як і в інших головоломках, штрих після букви (наприклад, F`) означає поворот сторони проти годинникової стрілки, а буква без штриха — поворот за годинниковою стрілкою.
Алгоритми
F` L F L`- піф-паф (він же (R ‘F R F’)
L F ‘L’ F – зворотний піф-паф (він же F R ‘F’ R)
Етап 1. Збірка першої сторони
В принципі, ви можете продовжувати збирати першу сторону, як і в новачковому методі — знаходити білий центр і підставляти до нього по одному кутку в правильному порядку. Але високих результатів при такому методі вам досягти навряд-чи вдасться, тому ми радимо вам наступне:
Відразу перейти на мультиколор (збірка не тільки з білого, але і з будь-якого іншого кольору). Спочатку буде складно, але потім ви не будете прив’язані до білого центру, що допоможе вам знаходити більш оптимальні рішення першого етапу з мінімальною кількістю ходів, який би скрамбл вам не попався.
Намагайтеся заганяти в слоти відразу по кілька кутів. Для цього ми радимо вам позбирати головоломку знову повільно і вдумливо, самим розробити прості алгоритми, щоб краще зрозуміти сам принцип етапу. Ми ж можемо вам запропонувати кілька варіантів для початку:



Етап 2. Складання протилежного боку
Якщо в новачковому методі ми збирали на цьому етапі виключно жовту сторону, то, якщо ви перейшли на мультиколор, протилежним може бути будь-який колір, в залежності від того, з якого кольору ви почали збирати:
- Почали збирати з білого – другим кольором буде жовтий (і навпаки)
- Почали збирати з зеленого – другим кольором стане синій (і навпаки)
- Почали збирати з червоного – другим кольором стане помаранчевий (і навпаки)
Так само, на відміну від новачкового методу, ми будемо збирати всю протилежну сторону в один алгоритм, а не ділити етап на збірку кутів і складання центру.
Для цього вам знадобиться запам’ятати наступні алгоритми:
- А – звичайний піф-паф,
- Б – зворотний піф-паф).
(Нагадаємо, що “y” – це поворот всієї головоломки по осі “у”).











Етап 3. Складання останніх центрів
Для складання останніх центрів вам необхідно вивчити наступні 3 алгоритми:
- Зображення 1 – А у2 А
- Зображення 2 – А у2 А у2 х ‘А у2 А
- Зображення 3 – z` A y2 Б у2 А

(Z – поворот головоломки по осі z, поворот головоломки за годинниковою стрілкою разом з фронтальною стороною)
А ось ті ж ситуації, тільки з формулами на звичайній мові обертання:



Автор матеріалу: Раков Геннадій.